سهم من .... ...

 

دلم گرفته است ...نه اینکه کسی کاری کرده باشد نه ...

من آنقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد

دلم گرفته است که آنچه هستم را دوست دارم و آنچه هستند را میپذیرم
... ... ...
و آنچه هستم را نمی فهمند و دنیا هم به رویش نمی آورد این تناقض را

پُرَم از رفت و آمد انسان هایی که گمشده ای دارند و آدم به آدم نشانی اش را میگیرند

اما سهم ِ من نیستند



نظرات شما عزیزان:

setare
ساعت3:17---9 اسفند 1390
سلام.

یک خبر خیلی خوب برای وبلاگ نویس ها

شما میتونید وبلاگتونو به یک سایت 100% رایگان تبدیل کنید.به این صورت : www. آدرس دلخواه شما . com

اما چه طوری؟ روی آدرس زیر کلیک کنید.

http://www.FreePremiumDomain.com/?r=509875

حالا بروی گزینه اول کلیک کنید. یعنی:

9 Referrals

حالا email و password دلخواه را وارد کرده و گزینه زیر آنها را تیک دار کنید و رویregister کلیک کنید.

یه لینک به شما می ده

بالایی لینک اختصاصی شما است، هر کسی با این لینک ثبت نام کند یک نفر به افراد معرفی شده توسط شما اضافه میشه و هر وقت یک نفر رو به لینکتون ثبت نام کردید تو قسمت پایینی که مشخص شده یک نفر اضافه میشه و وقتی به 9 رسید دیگه تمومه و شما میتونید آدرس سایتونو انتخاب کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 6 / 12 / 1390برچسب:, |